Marketing sportowy

Agencja SPOT

Kompleksowa obsługa sponsorów sportu. 

Korzystna współpraca z klubami sportowymi 

Teraz możesz się skupić tylko na karierze sportowej, my zadbamy o resztę

Środki masowego przekazu gwarancją sukcesu marketingowego

Proponujemy niezwykle ciekawy i nowatorski projekt obsługi firm w realizacji ich strategii marketingowej w zakresie przedsięwzięć związanych działaniami promocyjnymi, reklamowymi, sponsoringowymi czy też public relations w oparciu między innymi o sport zarówno w wydaniu profesjonalnym jak i powszechnym.

Posiadajmy duże doświadczenie w zakresie marketingu i organizacji profesjonalnych imprez sportowo- rekreacyjnych oraz eventów promocyjnych.

Jesteśmy bardzo dobrze zorientowani w mechanizmach związanych ze sportem, począwszy od związków sportowych poprzez kluby sportowe, będące sportowymi spółkami akcyjnymi czy stowarzyszeniami, a skończywszy na sporcie dzieci i młodzieży oraz rekreacją w różnych dyscyplinach.

Nasza wiedza poparta jest także dostępem do profesjonalnych badań efektywności sponsoringu sportowego w mediach oraz innych działań marketingowych, wykonywanych przez wyspecjalizowane firmy na zlecenia firm i instytucji.

Współpracujemy w ww. zakresie z wieloma osobami i podmiotami, dzięki którym możemy kompleksowo obsługiwać naszych klientów w zakresie marketingu sportowego.

Naszym celem jest profesjonalizacja działań związanych z marketingiem sportowym w czasach, kiedy w związkach czy klubach sportowych nadal brakuje wykwalifikowanych menedżerów w zakresie zarządzania sportem, czego konsekwencją są zazwyczaj słabe wyniki sportowców, poza nielicznymi wyjątkami. Na szczęście mając duże perspektywy rozwoju, dzięki m.in. poprawie infrastruktury i warunków do jego uprawiania, w tym wielu nowo otwartym pięknym obiektom sportowym, jak np. PGE Stadion Narodowy,  dążymy do zmiany mentalności postrzegania sportu, który w naszej opinii jest najlepszym nośnikiem marketingowym.

Oferujemy następujący zakres usług:

  • przegląd, selekcja i analiza wszystkich ofert reklamowych, sponsoringowych i innych związanych z finansowaniem sportu,

  • pełne doradztwo i opiniowanie działań pod kątem wyboru podmiotów z którymi warto podjąć współpracę oraz korzyści płynących dla firmy,

  • na każde żądanie, informowanie o nowych trendach, zmianach i kierunkach panujących w marketingu sportowym,

  • doprowadzenia do bezpośrednich rozmów zainteresowanych stron lub też prowadzenie negocjacji w imieniu i na rzecz Państwa Firmy z zachowaniem należytej staranności, na podstawie wcześniej otrzymanego pełnomocnictwa,

  • monitorowania prawidłowej realizacji umowy przez cały okres jej trwania,

  • przedstawienie właściwych i profesjonalnych badań, raportów, sprawozdań efektywności działań

Powyżej zaproponowaliśmy tylko kilka podstawowych czynności, zakres działań może być oczywiście dużo szerszy, w zależności od potrzeb potencjalnych sponsorów.

 

Podejmujemy współpracę z klubami sportowymi, będącymi zarówno spółkami akcyjnymi jak oraz stowarzyszeniami, a także innymi podmiotami instytucjami działającymi w szeroko pojętym obszarze sportu i rekreacji na terenie lokalnym lub ogólnopolskim.

Obsługa klubów sportowych obejmuje m.in. poniższe czynności:

  • opracowanie kampanii oraz strategii marketingowych
  • tworzenie ofert reklamowych 
  • pozyskiwanie sponsorów, reklamodawców, partnerów oraz patronów medialnych
  • przygotowanie umów reklamowych oraz nadzór nad ich realizacją
  • produkcja i montaż nośników  reklamowych
  • organizacja wydarzeń sportowych i promocyjnych 
  • organizacja konferencji i innych wydarzeń medialnych
  • przygotowanie raportów i sprawozdań sponsorskich
  • opracowanie monitoringu mediów wraz z badaniem ekwiwalentu medialnego
  • organizacja  atrakcji oraz imprez towarzyszących wydarzeniom sportowym

Zapraszamy do współpracy indywidualnej zawodników, dla których przygotujemy oferty sponsorskie, doradzimy jak efektywnie wykorzystać marketing sportowy w rozwoju swojej kariery.

Obsługa zawodników to także doradztwo w zakresie analizy kontraktów sportowych i reklamowych, realizacji umów sponsorskich, a także aspektów prawnych, ubezpieczeń oraz innych czynności wg. bieżących potrzeb.

Współczesny marketing sportowy nie ma prawa bytu bez przekazu medialnego. Środki masowego przekazu są poza wynikiem sportowym największym motorem napędowym do osiągnięcia sukcesu marketingowego.

Dlatego bardzo ważne jest zadbanie o profesjonalną współpracę z przedstawicielami telewizji, radia, prasy oraz internetu.

Pomożemy w organizacji wydarzeń medialnych, np. konferencji prasowych, a także opracujemy strategię promocji i reklamy klubu lub wydarzenia sportowego w środkach masowego przekazu, w tym także mediach społecznościowych, które z dnia na dzień zdobywają coraz większą popularność, co oczywiście przekłada się na sukces marketingowy.

W razie potrzeby podejmiemy się także zadania pozyskania partnerów medialnych wraz z wynegocjowaniem korzystnych warunków współpracy. 

 

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Napisz do nas!